FAQ items aan het laden...

Ons aansturingsmodel

De manier waarop we vanuit Prevermo de bedrijven stimuleren en ondersteunen is gebaseerd op de Service Profit Chain waarbij wij laten blijken overtuigd te zijn van het feit dat tevreden medewerkers leiden tot tevreden klanten en deze op haar beurt weer zorgen voor tevreden aandeelhouders.

Door bewust het bedrijf als vierde stakeholder toe te voegen brengen wij alle belangen, naar ons idee, geheel in balans. Bewust meten en sturen op de vier elementen van de Sustainable Service Profit Chain geeft ons houvast en focus. Concreet hanteren wij voor ieder bedrijf een serie Kritische Prestatie Indicatoren om de voortgang op alle vier deelgebieden te kunnen volgen.

Ons aansturingsmodel op basis van de SSPC:

Evenwicht tussen de 4 stakeholders

  • Medewerkers
  • Klanten
  • Maatschappij
  • Aandeelhouders

Ons privacy beleid

Ons Privacy beleid

Het is standaard beleid om te voldoen aan de AVG normen. Dit betekent niet dat er geen verbeteringen mogelijk zijn. Het continu verbeteren van ons huidige beleid nemen wij serieus. Vanuit het Shared Service Center creëren wij generieke processen op het gebied van privacy. Daarin zijn de beleidsstukken en procedures voor iedere werkmaatschappij gelijk voor zover dat mogelijk is. Een belangrijk onderdeel daarvan is onze Procedure Datalekken en het aanstellen van een Functionaris Gegevensbescherming (FG).
Bij iedere onbevoegde kennisname van een (potentieel) datalek dient een medewerker dat bij de Kwaliteitsmanager of direct leidinggevende te melden. Door hen, samen met de FG, wordt de inschatting gemaakt of wij dit enkel intern registreren en actie te ondernemen, of dat wij dit eventueel moeten melden bij de toezichthoudende autoriteit, de Autoriteit Persoonsgegevens.

ISO2handle is daarbij een applicatie die wij sinds 2020 gebruiken. Deze applicatie helpt ons bij het monitoren en rapporteren op groepsniveau van Privacy- en Kwaliteitsaangelegenheden.

Lees meer...

Ons kwaliteitsbeleid

Binnen Prevermo werken we conform de internationale kwaliteitseisen om zo een hoogwaardige dienstverlening te kunnen bieden aan onze klanten. Op groepsniveau is Prevermo ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd. Daarnaast bezitten onze arbodiensten het Certificatieschema Arbodiensten. Binnen Prevermo is er een centraal kwaliteit en informatiebeveiligingsmanagementsysteem ingericht met als doel continu verbeteren, standaardisatie en efficiëntie, voldoen aan de relevante wet- en regelgeving en voldoen aan de behoefte van klanten en andere belanghebbende. Zo zijn er binnen Prevermo diverse technische en organisatorische maatregelen genomen om te zorgen dat de vertrouwelijkheid, integriteit en beschikbaarheid van informatie wordt beschermd. Om kwaliteit en informatiebeveiliging te waarborgen wordt er nauw samengewerkt met de werkmaatschappijen. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een ondersteunende applicatie waarin procesbeschrijvingen, procedures, beleidsstukken, registraties, rapportages en maatregelen staan opgenomen.